torsdag 25 augusti 2011

Första månadslönen senare

Imorgon får jag min första månadslön =) Jag började ju dock inte jobba förren 11:e så det blir inte en full lön. Men dom 12 lakanen räcker Nästan till att betala servicen av bilen... Det var mycket som var trasigt om vi säger så. Fick med mig två A4-sidor över vad dom hade fixat. Dom var även pedagogiska och visade mig alla delar som dom plockat bort från bilen, och förklarade hur dom fungerade, så att jag inte skulle tro att dom lurade mig. Så kan det gå när man samlar på sig problem.

Imorgon är det fredag. Cloettavallen, Ljungsbro 18:15. Be there!
Varför? Lokalderby (Ljungsbro - Vreta kloster. Toppmöte (2an mot 3an). Ljungsbro marknad (Jaa, Ljungsbro har en marknad. En het sådan. Kivik och Skänninge är förmarknader till Ljungsbro). Publikfest (till följd av det jag skrivit innan). Så: Be there, helt enkelt.

Tjipp tjipp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar