onsdag 3 augusti 2011

Norr

Idag fick vi besök av Jannas pappa och hennes bägge systrar. Det höll på att börja dåligt då jag nästan fick parkeringsböter nere vid stationen. Jag tror dock att mina tindrande små blå räddade oss.

Innan vi for norr ut på riktigt åkte vi en sväng till Tornet för att fixa en parkering i ett parkeringshus nära vår nya lägenhet, fr.o.m. september. Sedan svängde vi förbi vår lägenhet för att visa upp den för stora delar av familjen Persson.

Därefter blev det så lite längre mot norr. Vi hamnade i Berg. Där tittade vi på båtar som slussade, spelade minigolf (Gert vann, trots några besök i vattnet), åt chips och tittade på ännu fler båtar som slussade. Sedan hann vi även åka förbi Tornby för skor och mat.

Sen Perssons åkt tillbaka till Tranås så har jag klippt mig och vi har även hunnit vara  en sväng i Ljungsbro där vi bjöds på gott grillat.

Nu måste vi sova så att vi orkar med ett nytt vädersträck imorgon.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar