tisdag 17 april 2012

Blandare

Igår var Stampe och jag på trav med pappa Persson. Det är första gången, som jag kan minnas, som jag verkligen inte vunnit någonting alls. Inte ens en liten plats till 2 gånger pengarna liksom. 4 rätt på v65 är ju inte pinsamt men det är ju ingen vinst det heller. Trots det så var det en riktigt trevlig kväll. Janna var bättre än mig på tippandet, men inte i närheten av sin fars tippande.

Det är imponerande hur mycket nytt man kan få lära sig på en 15-20 minuters lunch tillsammans med barn i årskurs 3. Jag hade tyvärr inget anteckningsblock, men här är några av lärdomarna:
*Sheriffer utrotade indianerna.
*Det är Christofer Columbus som är dummingen i filmen Gladiator .
*Jesus hade ett extraliv. Han är lite som super Mario. Hittade kanske en grön svamp i grottan?

En höjdpunkt idag var att vara tillbaka i "klubbis" för första gången efter vinteruppehållet. Jag bara trivs så otroligt när jag kliver in där.

Lyckade operationer är the Grej! =)
Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar