måndag 23 april 2012

Sopa

Blir bara en fotbollsträning för mig den här veckan, så det fick bli en b-lagsmatch idag. Vi förlorade tyvärr, men det var mot ett bra lag. Jag är nöjd med min egen insats iaf och var glad att vara tillbaka på konstgräs. Sjukt mycket lättare att spela på konstgräs. Det är dock inget skönt att glidtackla på hälsar mina ben.

Imorgon ska dom sopa vårt parkeringshus. Dom tyckte det var kul att starta vid 7:00 så att inte så många hinner åka till jobbet... Så jag ägnar min sovmorgon åt att gå och flytta på bilen. Om jag inte hittar någon parkering så får jag väl köra runt runt runt tills det är dags att åka till jobbet.

Janna turfade 4 nya zoner idag. Jag turfade min skolzon. Måste ju ändå påpeka att det är när det börjar en ny runda/omgång på söndag som turfandet startar på riktigt.

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar