söndag 22 april 2012

3 pinnar

Jo vi vann alltså seriepremiären igår. 4-2 mot Ödeshög. Kanske ingen jättematch, men 3 poäng är alltid 3 poäng. 3 helt andra saker att ta med sig från matchen: 1) Motståndartränare har ingenting emot att man står med och lyssnar när de ger taktiska direktiv till sina spelare. 2) Det är fortfarande kul att låtsas tackla en motståndare i en löpduell men istället stanna upp så att han tacklar luften så hårt han bara kan. 3) Jag gillar min egna "hejarklack" på Cloettavallen (ett gäng killar i lågstadieålder) som dessutom kom ut och "high fiveade" med mig direkt efter matchen. Jag törs inte svara på hur många av dom jag har haft i simskola.

Tintin-filmen är inte så pass bra att jag skulle rekommendera den.

Idag var vi på auktion utan att köpa någonting. Vi hann även med en liten sväng på stan och en stor rensning av förrådet.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar