tisdag 7 augusti 2012

En vägg

Jag har dragit ner på rapporterna från OS, men det beror inte på att jag tröttnat på OS. Jag tycker helt enkelt att Pops och de andra på SVT för det så bra att ni fåt titta där istället. Har man inte tid att sitta hela dagen så har de sammanfattningar med ojämna mellanrum.

Idag följde jag med Janna & Frida och "idrottade". Jag kanske var kvar i OS-zonen och gick undermedvetet för guld. Hur som helst så gick jag allt för hårt och möttes av den berömda väggen. Sen var det bara svart och illamående. Ok att det blev så när jag var 10 år och sprang 800 meter, men när man är 31 år borde man ju ha lärt känna sina begränsningar.

Imorgon ska jag hänga med en liten pöjk som kallar Teriyaki. Jag ska lära honom allt om OS.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar