måndag 20 augusti 2012

Tillbaka på jobbet

När man kommer hem från första jobbdagen efter sommaren och mår såhär bra så vet man att man har hittat rätt här i livet. Jobb, fritid, förhållande, sidoprojekt... Life is good! Jag hoppas att jag det inte händer en massa dåliga saker bara för att jag skriver så... Jag kanske kan undvika det genom att klaga på något. Hmmm... Kanske att mitt knä läker så långsamt och att jag inte får bilen såld.

Det hände en dålig sak för ett barn på jobbet idag. Han trampade rakt i ett jordgetingbo. Det tyckte inte getingarna om... Aj vad stucken han blev stackarn. Och dom gav sig inte utan fortsatte och gav sig även på min kollega som skulle hjälpa honom och skolsystern när de väl kom till henne. Bör påpeka att han sa Jörgen Pörgen till mig innan. Karma's a bitch. De blev hur som helst inte allvarligt, som tur var.

Nu jobbar vi in lite bra Karma.

Tjarp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar