torsdag 2 augusti 2012

Pang pang

Jag ber om ursäkt för att jag inte tipsade er om dubbeltrapen i dagens OS. Jag skyller på min OS-bibel som  påstod att det bara var kval idag. Tur att jag hade sportradion på när jag åkte från  jobbet och insåg att det var final och medaljläge. Även tur att jag hade med mig mobilen så att jag kunde se dom sista duvorna sänkas. Ett stiligt silver blev det ju efter en enorm final av Håkan Dahlby.

På jobbet har det varit köööörigt, överbelastning, fullt ös och en hel del kul.

Imorgon är det även full fart på OS, så ställ fram ett par tv-apparater och låt dem gå varma. Det är roddfinaler (med Lassi Karonen), kvartsfinaler i damfotbollen, simning (med både Alshammar och Sjöström), Simhoppskval (med Anna Lindberg) och dessutom drar friidrotten igång (med bland andra Hjelmer, Tornéus och Samuelsson). Vill ni vara lite mer extrema OS-freaks så finns det även svenskar att följa i t.ex. seglingen och dressyren.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar