söndag 12 augusti 2012

Hippa

Igår var Janna på möhippa i Stockholm. Det var den första möhippan hon någonsin varit på och hon verkade ha haft väldigt kul. Men vill ni veta säkert om det stämmer så får ni ju fråga Janna. Den blivande bruden verkade också väldigt nöjd (vilket ju känns viktigt i sammanhangent...).

För mig blev det en dag i Ljungsbro. Började med lite grabbmorgon med far och bror (den var väldigt lik en vanlig morgon bara att vi bara var grabbar). Sedan jobbade jag lite administrativa saker i badet. Sen tänkte jag åka hem och äta o fixa, men upptäckte när jag var inne i Lkpg att jag glömt nycklarna i Ljungsbro. Det fick bli Sibylla istället. Därefter såg jag på fotboll på Cloettavallen (5-0-seger mot Borensberg) och avslutade även ljungsbrodagen finfint i Ljungsbro tillsammans med 3 andra gräsänklingar. Det blev ruskigt god mat, bus med två 3-åriga(?) tvillingtjejer och OS-tittande.

Idag tar vi dagen som den kommer. Den enda fasta punkten är (Givetvis) OS-finalen i handboll.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar