måndag 6 augusti 2012

Reflektioner

Vem kan segla förutan vind? Förmodligen är det en svensk. Segla är vår grej. Tack seglarsvenskar!

Brottardomares kläder gör dem mer respektingivande än fotbollsdomare. Brottning är en konstig sport för övrigt. Man kan komma långt på att bara förstöra för den andra. Ett brons fick vi iaf. Hos de stora pojkarna.

Nu vet jag vad jag ska jobba med den kommande terminen. Jag följer med klassen jag jobbade med förra terminen upp i fyran. Däremot byter jag fritids. Där kommer jag bland annat jobba tillsammans med min pappas gamla klasskamrat. Blir att hoppa in och jobba på studiedagen nästa måndag också så att jag hinner snacka ihop mig med mina nya klasskollegor.

Idag har jag fått ganska mycket gjort på min ledighet. Gött.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar