måndag 11 mars 2013

2 träningar - check

Har lyckats träna fotboll idag. Blev inget riktigt test för knät den här gången heller. Både knä och nacke höll dock och jag fortsätter att ta små steg framåt. Kan ju heller inte låta bli att göra reflektionen att det är en väldig stor skillnad på att träna i olika lag. Man får ta det goda med det onda.

Idag fick jag vara träslöjdslärare. Jag brukar ju resursa en del i träslöjden, men nu skulle träslöjdslärarinnan åka och hämta sin sjuka dotter, så jag fick hoppa in och vara träslöjdsmajje på riktigt. Är väl inte riktigt det ämnet jag kan mest i måste jag erkänna, men jag är nöjd med mitt improviserande. Lät nog trovärdigt... Fick även hjälp av vaktmästaren som kom och körde lite maskiner som jag inte har behövrighet till. Det kallar jag teamwork det.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar