torsdag 28 mars 2013

Välkommen

Igår på träningen kom ordföranden i min nya klubb förbi. Stort va? Han tog i hand, presenterade sig, välkomnade till klubben och småpratade lite intresserat. Ja med den andra nya killen i klubben alltså. Mig hälsade han inte ens på. Han revanscherade sig dock lite idag genom att skicka ett välkommen till klubben-sms. Kanske kände han till att jag har en viss förkärlek för det skrivna språket.

Idag skulle jag göra en tipspromenad om påsken. Det slutade med att jag lärde mig allting om Påskön. Eller jag lärde mig att man forskarna är oense om vad man ska lära sig om Påskön. Det kanske vore välkommet med ett inlägg om Påskön framöver?

Nu är vi nere i Småland och laddar för påsk. Jag räknar iaf långfredagen som den första dagen på påsken. Så nu ska vi snart sova så att fredagen kan bli riiiktigt lång. I Småland känner man sig alltid välkommen.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar