tisdag 19 mars 2013

Marknadsföring är allt

Ni får vänta lite till på storyn om hur det var på Arlanda. Jag måste få lite lugn och ro att skriva i först. Det är mycket nu.

Det verkar som om vi är på god väg att uppnå målet att nå ut med nyheten om bröllopet till alla som bryr sig, och några till. Efter lite marknadsföring av bloggen (http://dehargiftsig.blogspot.com) på facebook, badet, hemköp o.s.v. så har bloggen på mindre än 24 timmar fått en bra bit över 1100 besök. Första timmen efter att vi släppte det på facebook var det närmare 400 besök. Facebook är en bra djungeltrumma.

Här på sillydeep-bloggen har vi inte lika många besök (även om vi i dagarna passerade 20 000 besök), men jag vägrar ändå att länka till den på facebook. Då skulle jag bara börja fundera på vilka som läste och tänka efter för mycket på vad jag inte kunde skriva. Det vore tråkigt både för mig och för er läsare. Ni som läser nu är dem jag känner att jag kan berätta precis allting för. Känn er exklusiva.

Jag återkommer med storyn om bröllopet och diverse olämpliga inlägg inom kort.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar