onsdag 13 mars 2013

Gud vad nära

Jag hade inte rätt i mitt påvetips för någon månad sedan. Men jag måste ju ändå säga att jag inte var helt fel ute. Det blev någon från andra sidan Atlanten. En gammal man. Han är kristen. En hejare på wordfeud. Emot homoäktenskap, men förmodligen inte särskilt hetro själv. Ok, jag kanske gissar lite nu. Hur som helst så tror jag att allt det där stämmer in på killen jag trodde på också. Bara inte lika mycket (kan tippa att de har 29-14 i inbördes möten i wordfeud, med fördel Franciskus).

3 träningar - check. Får nog hålla igen lite innan jag blir övertränad. Franciskus har nog inte samma problem. Han har förmodligen andra.

Min första önskning till påven är att Arsenal vänder det här mot Bayern nu (jaa man får 3 små önskningar när man hittar en ny påve).

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar