lördag 18 januari 2014

7 rätt och några fel

7 rätt på travet. Härligt svärfar, som tog ut veckans rad! Var ingen stor utdelning, men man kan ju ändå inte ha mer än alla rätt. Andra 7:an för Lag Häst är ett faktum!

Igår när Stampe var på spa så hängde jag med familjen. Wall'e lärde mig allt om att sitta i fåtöljer och några nya knep i schack. T-man tror att min brors stora kärlek är jag. FoTs kärlek övervinner sådana motgångar. Mina föräldrar bjöd som vanligt på en superfredag.

Min syster? Ja... hon slog mig flera gånger i ansiktet och backade på min bil.

Idag har vi haft en väldigt slapp lördag. Stampe var sliten efter att ha varit på spa. Jag har hunnit se lite spännande vintersport så som alpinism och frirodel (inte helt säker på något av namnen).

Om min syster var arg på mig? Näe (inte vad jag vet). Hon ville bara visa hur hennes ena son irriterade hennes andra son och backgrejen var en olyckshändelse. Det dåliga var att deras BMW fick sig ett rejält märke. Det bra var att vår lilla gokart tog smällen från den tyska pansarvagnen utan att påverkas alls (förutom att det hängde lite BMW-rester kvar mellan fälg och däck). Svenskt stål?

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar