söndag 26 januari 2014

Maharajah

Maharajah! Vilken häst! Uträknad och så går han in och äger Prix d'amerique fullständigt. Helsvensk kross i världens största travlopp. Det var det häftigaste jag sett i travsamanhang.

Travtipslektionen jag gav er tidigare i veckan var väl inte mycket att ha tyvärr. Det lärde mig dock att när jag räknar ut vinnaren så funkar det. Ska hålla mig till det. Räknade lätt in tvillingen på Prix d'amerique t.ex.

Min fot blir nog lite bättre hela tiden. Den hatar däremot fortfarande att duscha. Märkligt.

Igår var vi på födelsedagsfest i en fastighetsbyrå. Det gör man inte varje dag. Många nya bekantskaper var det också. En riktigt trevlig kväll trots att mitt lag var helt under isen i quizandet.

Lunchade med en mycket trevlig tjej gjorde vi igår också. Och så såg vi på fotbollscupen som min fot stoppade mig från. Var inte så långt bort att Wreta gick vidare så att jag kanske kunde få chansen att spela slutspel nästa helg. Kanske var bäst för min fot att allt tappades på slutet.

Om vi nu fortsätter gå bakåt i tiden så var vi i Maspelösa på bästa systers födelsedagsmiddag i fredags. Eldade absintindränkta sockerbitar o grejer. Galet.

Grattis igen till systern och Maharajah.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar