torsdag 18 november 2010

En stor flicka nu!

Angående förra inlägget som sötaste Jörgen skrev så vill jag bara påpeka att jag sov när jag gjorde lustigheterna, ibland gör jag konstiga saker när jag sover ;)

Denna vecka har jag tagit ännu ett steg mot vuxenvärlden. Jag har vikarierat på en skola i närheten mån-tors :) även förra fredagen var jag där och jobbade. Skolan tillhör Fridtunaskolan som jag gjorde min slutpraktik på och de anställde ju mig som vikarie tills februari. Så förra veckan kom skolan på att jag fanns så här i vikariebrist-tider så nu får jag jobba massor :) ska även jobba mån-ons nästa vecka! Skolorna är väldigt behagliga att jobba på och jag hoppas lite på att jag kanske en dag kan få anställning på nån av skolorna :)

Nu ska jag krypa ner under täcket till Jörgen som mår lite dåligt :( buhu för att vara sjuk! Men wihii för att mysa under täcket :)

Puss&Kram på er alla!

1 kommentar: