lördag 17 september 2011

0-5

IFK Motala 0 - BK Ljungsbro 5. Gött. Dom andra resultaten går dock emot oss så en division 4-plats verkar ganska långt borta. Men vi ger inte upp förren det är kört. Särskillt inte när vi spelar såhär stört bra. Kan tippa på att bollinnehavet var 80-20 ungefär.

Nummer 3 (jag) gjorde ett mål också. Det är ju kul =). Jag gjorde dessutom mål genom att vara lite olydig. Vi hade hörna och jag skulle springa först av alla mot första stolpen. Jag sprang mot bortre stolpen istället. Härnläggaren (som jag spelat med sedan jag var 5 år gammal) förstod, motståndarna förstod inte och sedan var det bara att sätta dit pannan.

Nu ska vi se på film, dricka lite vitt vin och äta ostbågar och chips. Vi hade tänkt ost och kex, men så sofistikerat blev det inte. Det blir en riktig slapparkväll iaf. Sånna behövs ibland.

Imorgon ska vi på auktion och husvisning. Nej vi ska inte köpa hus nu, vi är bara lite nyfikna. Många vuxenpoäng plockar vi in den här helgen. Jag kanske inte får leka "räkna vuxenpoäng" längre när jag är så vuxen att jag är över 30? Janna får ta hand om alla poängen. Nästa helg kanske jag skulle testa att försöka samla fjortispoäng istället?

Inatt lottas grupperna till Walterssons Cup - Musik. Hoppas att jag får en spännande grupp.. Imorgon vet vi. På måndag drar det igång.

Nu ska här väljas film. Jag återkommer om den skulle visa sig vara ruskigt bra.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar