söndag 25 september 2011

Dålig söndag ger en bra nästa vecka!

Den här söndagen skulle vi på dop. Shoppa lite kläder till dopet tänkte vi också hinna med innan. Istället blev det så att vi inte lämnade lägenheten.

Janna har migrän migrän migrän som vägrar att ge med sig. Jag oroade mig ju lite för mitt huvud igår när jag blev sparkad i det, men jag borde tydligen ha oroat mig mer för mitt knä som vreds till lite när jag glidtacklade. Kändes inte så farligt då och inte efter matchen heller. Men framåt natten när vi skulle gå hem från Frida så kunde jag knappt böja på benet. Fick gå som en dvärg. Sen vaknade jag minst 20 gånger inatt av att jag inte kan låta bli att böja benet när jag sover. Smärta är den sämsta huvudkudden. Får hoppas att det inte är något långdraget. Typ menisker och sånt där skräp.

Jag har nog inte så mycket roligare att skriva. Jag hoppas dock att 3*Gustavsson ikväll (på fyran) är roligt. Jag gillar roliga saker.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar