onsdag 14 september 2011

Punktmarkera

Idag sprang vi skoljoggen på skolan. Lite över 3 kilometer längs göta kanal. Det var vackert. Jag fick dock inte såsa på i vilket tempo jag ville utan hade en specialuppgift. Trots att det var löpning det gällde så skulle jag punktmarkera en elev. En snabbspringande elev. Deras ben är ju bara hälften så långa som mina så jag beövde ju inte springa mig sönder och samman, men ett litet träningspass blev det iaf och jag fick det glädjande beskedet att mitt lår (som jag förstörde lite i helgen) är funktionsdugligt igen. Om det finns någon där ute som hinner med att följa både den här bloggen och sportens värld så kanske ni noterade en sak nu. Zlatan har inte gett upp! Allting som jag gör vill han göra (Banar väg för Zlatan). Nu skadade han låret. Oj vad originellt..

Missa inte att det nu finns två stycken undersökningar i högerspalten! Lägg din röst redan idag!

Jag har haft lite simskola idag också. Barnen är snälla. Även han som grät oavbrutet i 40 minuter för andra veckan i rad. The Timster är också snäll.

Ta hand om er!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar