fredag 2 september 2011

Styrelse

Hej! Det var länge sen. Sedan vi skrev någonting här alltså. Under den tiden har jag hunnit med en stor del av en vecka.

Jag kommer fortfarande på mig själv att gå och le då och då över förra veckans derbyseger. I helgen är det derby igen (mot Stjärnorp) men då kan jag tyvärr inte vara med. Jag klarade mig tydligen bara 2 veckor på nya jobbet innan jag blev sjuk. Var iof längre än många andra på jobbet. Är väl mest en förkylning, men då jag har ont i halsen och tryck i huvudet så känns det dumt att spela. Har ju flera matcher kvar på säsongen och jag har bara en kropp att använda. Lät dock som om vi hade ordinarie lag i övrigt, så dom borde kunna köra över SSK utan mig.

Nu ska jag friska till mig, försöka kunna jobba imorgon, försöka genomföra så många som möjligt av våra planer för helgen och heja på Sverige. Vi spelar ju EM-kval mot Ungern ikväll. 19:45. Missa inte det. Svenskarna i friidrottts-VM hejar jag givetvis också på. Christian Olsson kommer explodera i finalen.

I onsdags lämnade vi Djurgårdsgatans finaste för sista gången. En släktklenod har hamnat i orätta händer. Men det var på tiden. Nu får någon annan bo där och bli sjuk. Här på 21:an (vi jobbar på att få till ett bättre namn) blir ingen sjuk. Eller joo, men det är bara för att vi varit och flyttstädat i gamla lägenheten. Det här är sista sjukan. Typ ever.

Ny parkeringsplats har vi också. Under tak. I ett parkeringshus. Det känns bra. Bottenvåning, hyfsat lättparkerat, eluttag för motorvärmare och nära hem. Det är plats 237 som är vår. Kom gärna och hälsa på om ni har vägarna förbi.

Kärlek till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar