torsdag 15 december 2011

En annan dag, helt klart

Idag är en mycket bättre dag än igår, på alla möjliga vis. Som exempel så har varningslampan och felmeddelandet på bilen försvunnit. Kanske bara är tillfälligt, men ändå. Kanske det bara var problemet som var tillfälligt. Alla får vi väl lite tillfälliga problem med avgasrerningen ibland?

Det är många som skriver in och frågar om hur jag kunde citera "Vamt-konversationen" så noggrant när den var så lång. Det beror på att jag satt och skrev vad dom sa medan dom sa det. På tal om det så läste jag, för länge länge sen, en bok om en kille som försökte lära sig att flytta sig mellan olika dimensioner, typ. Han började med att träna på att försöka flytta stenar med bara tankekraft. (Om någon har en aning om vad boken heter så får ni gärna höra av er, för jag kom precis på att jag tyckte att den var väldigt bra). Hur som helst så var det i den boken en man i en affär som satt med en skrivmaskin och skrev ner precis allting som alla som kom in i affären (och han själv) sa. Allting. Om det kommer en uppföljare till den boken så lär ju stackaren ha fått en dator och en blogg så att han slipper allt pappersarbete...

Nu vill Janna läsa inlägget så jag ska nog avsluta här.

Adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar