torsdag 15 december 2011

Moment 33 ftw!

Varför får inte jag dela ut snälla puffar så som Janna gör? Jag knuffas tydligen istället. Kan inte kontrollera mig själv. Det har slagit över. Gone bananas. Måste... lära... mig.... att.... puffa.... löst.... och försiktigt.

Nu har Janna gått och lagt sig så nu får jag skriva hur långa inlägg jag vill. Det enda problemet är att när jag är färdig med det här inlägget så kommer Janna att få ett mail till sin telefon så att den kommer pipa och så vaknar hon och blir nyfiken. Det vore inte bra. Man ska inte vara nyfiken när man ska sova.

Efter det förra inlägget så blev det en läsarstorm från folk som med bestämdhet hävdade att det inte alls lär ha varit en massa folk som skrivit in och frågat om hur jag lyckades citera "vamt-konversationen". Det påstås att vi inte har tillräckligt många läsare för att så många pesoner, som jag antydde, skulle kunna skriva in och undra över saker. Om vi nu inte har så många läsare så skulle det ju knappast ha kunnat komma en läsarstorm från folk som påstår att jag ljuger heller? Eller? Moment 22, men tvärt om. We win!

Jag brukar inte vara en sån som surfar runt på internet och hittar en massa kul. Men trots det så kommer här mitt andra länktips den här veckan. Den här gången behöver ni inte ha koll på sport och den som inte skrattar kan ju testa Stefan och Kristers länktips istället...

http://www.facebookskolan.se/blogg/index.php?blogg=10-roliga-facebook-statusar

Dom fyra nedersta är ju underbara.

Och med skrattet i mungipan så beger vi oss till sovrummet för att övertala Janna att hon bara drömmer att hennes telefon gjort henne nyfiken.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar