torsdag 3 maj 2012

Bank bank

Gamoooo! Jag är en blå liten varelse (inte allt för olik en retucherad mullvad) som sysslar med heminredning. Jag inreder dock inte vanliga hem då konkurensen där är allt för stor. Jag har istället valt att speciallisera mig på små hemtrevliga utrymmen så som bihålor, snusdosor, hockeyhandskar och mjölpåsar. För tillfället håller jag på med ett par läckra bihålor. Jag tänker mig att slå ut några väggar för att få lite mer utrymme, täppa till alla ingångar för att skapa en ljuvligt tryck och kanske även få till en lite indisk känsla. Dessvärre har jag en motsträvig hyresvärd att tampas med som motarbetar mig med starka soppor, multi & cola, små gröna piller o.s.v. Kanske borde jag gå över till hockeyhandskar ett tag istället.

Jag ber att eventuellt få återkomma. Gamoooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar