tisdag 29 maj 2012

Morgontrötta

Ja det var en väldigt annorlunda dag på jobbet idag (jag har egentligen redan skrivit 3 inlägg om det idag från mobilen, men 2 av dom inläggen är försvunna). Alla klasser på skolan hade valt varsitt tema som de klädde ut sig till. Hela skolan samlades sedan på skolgården, som egentligen är en skog, och klasserna showade loss med varsitt uppträdande (dans/sång/teater...).

Efter lunch utdelas vandringspris till bäst utklädda klassi f-3 resp. 4-6. Smurfarna i 1an och "80-talisterna" i 6an var värdiga vinnare. Därefter var det brännbollsmatch mellan 6orna och utklädd personal. 6orna vann. Jag tar dock inte på mig förlusten då jag ju är skadad och  fick ta hand om barnen.

En mycket kul dag. Och om någon undrar så körde vi i 3an på temat morgontrötta.













Skönt att gå hela dagen i slapparkläder och rufsig frilla. Nu har jag dock blivit proper igen.
Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar