söndag 13 maj 2012

Ny leksak

Först av allt så måste jag presentera min nya leksak:
Vi har nu testat att det, rent fysiskt, går att ta vatten från "kranen" utanför vår ytterdörr. När vi då investerade i spolnyckel, lång slang (måste ju dra slangen genom hela lägenheten) och kopplingar till det hela så kunde jag inte låta bli att även köpa denna läckerbit. Steglös tryckinställning, 7 olika munstycksinställningar, teleskopfunktion o.s.v. Sweet.

Efter årets andra runda är minigolfsäsongen 2012 nu igång på allvar. Nytt för året är att dokumentationen kommer att vara mycket bättre och att vi kallar det en minigolfsäsong. Spelschema finns som vanligt inte och deltagarna kan variera precis hur mycket som helst. Idag fick jag äntligen vinna (känns som om det var väldigt länge sedan) också. Att det var en seger jag delade med bror gör mig ingenting. Seger som seger. Frida och Janna gick en nästan lika jämn match i damklassen (Janna vann den duellen med ett slags marginal).

Jag har även lyckats promenare, trots mitt knä, och så har vi hjälpt till att bygga ett växthus. Växthuset var givetvis inte till vår lilla plätt.

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar