måndag 14 maj 2012

Förvirrande

Janna vill att andra ska förstå hur förvirrande det kan vara att bo tillsammans med mig. För er som hört om mina tidigare "nattäventyr" lär ju det här låta som en bagatell, men se det som en liten påminnelse om hur Janna har det.

Jag minns inte vad jag drömde här om natten, men jag blev helt övertygad om att det var väldigt opassande att inte ha några kläder på överkroppen. Givetvis gick jag då upp och tog på mig en t-shirt och gick sedan och lade mig igen.

Det hela är ju egentligen inte alls konstigt och ganska så logiskt. Inte alls som att plocka ner alla tavlor och lägga i en perfekt hög eller att få ur täcket ur ett välknäppt påslakan, vända utochin på påslakanet och få tillbaka täcket in i påslakanet. Jag skulle vilja påstå att jag gör framsteg.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar