tisdag 26 juni 2012

Jannas onsdag - 20/6

Onsdagen började tidigt med att Jörgen väckte mig efter sin avkortade löparrunda för att han ville att jag skulle skynda mig upp och följa med och titta på något han hittat under löpningen. Så upp och hoppa, slänga på sig lite kläder och försöka väcka sinnet. Innan vi gick iväg tog han mina händer och sa några fina saker till mig vilket fick mig att ana lite ugglor :p Vi gick ner till stranden där Jörgen även hade skrivit ännu finare saker i sanden på väg bort till vår strands pir. Uppe på piren tittade vi på när solen gick upp och sen gick han ner på en knä och friade.

Jag var sjukt nervös hela tiden för även om man anar vad som ska hända vågar man inte riktigt lita på sin känsla. Så när han väl friade grät jag nog som en... ja jag vet inte vad ;)

Resten av dagen spenderades med mys i skuggan och romantisk middag på kvällen. Och sen även med lite bubbligt på rummet :D

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar