torsdag 14 oktober 2010

Dagen före fredag och efter den 13:e

Idag kan sluta hur som helst tror jag. Det började iaf inget vidare:

Jag blev väckt i morse av att jag blev skallad. Det var en vacker, blond, ung kvinna brevid mig i sängen som låg bakom attacken. När jag hämtat mig från överfallet så åkte jag (något sen) mot praktiken. Körandes uppför lasarettsbacken, några hundra meter hemifrån, så tappade jag min ena lins medan jag körde bilen. Fråga mig inte hur man lyckas med det och försök inte att göra det själva. Det är verkligen inget bra.

Nu ska jag snart gå och klippa mig. En vass sax runt mitt huvud en sån här dag. Hmm. Tror att jag ska ha hjälm och polotröja på mig.

Nu gick jag!

3 kommentarer:

  1. Hahaha! jag skallades också imorse :D var inte bredd på att den som låg bredvid helt utan förvarning ville ha mig i sin famn :P så jag råkade nocka honom :P

    SvaraRadera
  2. Haha, så onda vi är Malin :P och ibland är det för trångt i en liten säng :)

    SvaraRadera