tisdag 5 oktober 2010

Segern är min!

Walterssons Leagues högsta division är färdigspelad för den här säsongen och som överstolt segrare står Jorch (ja, det är jag alltså)! =) Det här kan jag leva på länge kan jag lova. Kommer på mig själv med att le både lite nu och då åt det. Nu ska jag börja fundera på vad jag ska montera dit på den mycket vackra vandringspokalen. Ni som inte har koll på varken WL eller dess vandringspokal får väl fråga om ni vill veta mera. Jag ska fira (ikväll med chips och framöver så får vi väl se vad mer för firande som kommer)! =)

Imorgon finns det dessutom chans att det blir ytterligare firande. Janna är i final i Waltersson Cup - Film, och finalen är imorgon. Min egen lilla Nils-Petter Sundgren har imponerat enormt! =)

Lite mindre bra är att min rygg bråkar med mig. Följde med Janna ut till Ljungsbro idag (hon skulle göra fiskar av barn) för att försöka träna bort lite av ryggproblemen, men jag tror att jag mest bara lyckades förvärra min stukade fot. Men jag har vunnit Waltersson league.

När jag gick in här på bloggen meddelade google translate mig att sidan är på walesiska och frågade om jag ville översätta. Är det jag eller Janna som skriver så konstigt?

Yr wyf fi yn eistedd, som Walesaren sa när någon undrade vem som stod på tur.

Nej, nu ska jag försöka fira lite mer.

Ha de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar