söndag 17 oktober 2010

I i början

Igår var det avslutningsfest med BK Ljungsbro i Ljungsbrobadet. Jag var givetvis lekledare och det blev väldigt lyckat. Iaf var det väldigt roligt att titta på mina lagkamrater och ledare farandes omkring i ett gäng lustiga tävlingar. Kvällen bjöd även på en tipspromenad fylld av smaktest av diverse tilltugg och drycker, god mat, fotboll på storskärm, bad och prisutdelningar. Jag vann tyvärr inga priser. Jag fick dock en plakett för att jag har passerat 200 matcher i BK Ljungsbro (ska nog ta reda på hur många jag har om man räknar med Ljungsbro FF också). Kvällen som helhet var dock riktigt lyckad. Och lång. Måste också tillägga att jag under kvällen (vid 3 olika tillfällen) fick reda på att 3 olika vänner (i väldigt skiljda åldrar) ska bli föräldrar. Verkar vara graviditet som är årets säsongsinfluensa.

Idag har vi handlat lite tillbehör till Stampes nya cykel, tittat på våran allra favoritigaste tv-serie (dom två först att gissa vilken tv-serie det är vinner varsin cykel) och funderat på om en människa i en lejondräkt är läskigare än ett lejon i människodräkt.

Imorgon sparkar vi igång sista veckan på sista praktiken i den sista kursen.

Illis quorummeruere labores!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar