söndag 3 oktober 2010

Familjen

Idag kom Mamma, Linda, Emma och Peter upp hit till Linköping för att köpa skor så jag passade på att följa med för att få lite kvalitetstid med i stort sätt hela familjen, bara pappa som saknades (han gillar inte att köpa skor) :) De berättade att de igår hade haft mys/filmkväll och det fick mig att sakna hela familjen. Det är egentligen väldigt stor omställning från att bo trångt med 5 andra och aldrig få vara själv till att bara vara två och ibland vara ensam alldeles för länge. Klapp på axeln för att jag är så vuxen som klarar av sånt ;p Men nu har Jörgen vinteruppehåll från fotbollen så det kanske kan bli lite fler resor ner till sköna Småland.

Vi var även och hejade fram linköpings damlag i innebandy till seger mot Hammarby :) Tyvärr fick vi inte se så mycket av vår alldeles egna stjärnspelare Mli då kroppen inte var på topp. Men det kommer massor mer matchen på säsongen!

Resten av dagen har jag planerat mina matematiklektioner till praktiken och Jörgen har varit duktig och släppt vinterterminens simskolor :) Nu ska vi bara sitta och slappa med morötter och dipp framför tv:n resten av kvällen för imorn börjar ännu en veckas hård praktik!

/Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar