söndag 3 oktober 2010

Sömnig söndag

Hej söndagkväll!

Jag har varit lite trött idag. Man kanske ska vara det när fotbollssäsongen är slut. Blev en rätt så lugn tillställning hemma hos MoJ igår, vilket var precis lagom.

Idag blev det en förmiddag med 5/6 av klanen Persson. Perssons är en grupp varelser från de småländska skogarna och de allra flesta av dom heter just Persson. Jag är fortfarande inte så jättebekant med Perssonarna som släkte (då den enda som jag tillbringat mycket tid med är den delvis östgötifierade Janna), men efter noggranna iaktagelser har jag kunnat fastslå att ett utmärkande drag är att de tycker väldigt bra om skor och att de verkar kunna överleva på godis.

Vi har även sett på innebandy idag. Men det och det mesta andra som hänt under dagen hann ju Janna skriva om före mig. Jag blev helt överrumplad. Så pass att jag nog inte kan skriva något mer här och nu.

1 kommentar:

  1. Mycket observant observation! Välkommen till "här är ditt liv med Perssons Pack"

    SvaraRadera