onsdag 6 oktober 2010

Mästare x2

Nu sitter jag och slappar i soffan framför Bonde söker fru.. har faktiskt ingen aning varför jag tittar på det eftersom jag inte tycker det är särskilt bra :p Jag väntar iaf på att Jörgen ska komma hem från jobbet och ge mig en megastor kram och puss eftersom jag ägde Walterssons cup - Film!! Jag Vann, Jag Vann!

Haha det var väl i stort sätt det som jag ville säga :p säger det igen; Jag vann Filmcupen!

Imorgon är det skoljogg och hälsodag på min praktikskola så det ska springas och fäktas under dagen :) hoppas på hyfsat väder iaf.

/Puss&Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Ingen är bra på allt, alla är vi bra på något. Men det är bara några få av oss som är Bäst på någonting =) Puss min lilla Champ!

    SvaraRadera
  2. Inte ett dugg förvånad.... Janna och film!!!

    SvaraRadera
  3. Janna det regnar idag, synd att du jobbar annars hade jag kommit och hälsat på!
    puss

    SvaraRadera