lördag 30 oktober 2010

Det är lungan

Att vandra vägen mot ny lärdom är som att återuppleva barndomen. Och nu när jag har fått det sagt så ska jag bli lite seriösare.

Ikväll har jag myskväll tillsammans med mina luftvägar. Dom är lite ledsna och behöver lite tända saltljus, tystnad, god mat och god dryck. Resten av kvällen kommer jag försöka äta enorma mängder ostbollar (är det laktos i det kanske?), vinna lite fickpengar på poker och låta bli att andas. Janna är har det förhoppningsvis minst lika trevligt tillsammans med de urbaniserade Vimmerbyflickorna.

Imorgon kan det kanske bli auktion, innebandy och fotbollsträning utan vänsterfot. På tal om vänsterfot så köpte jag en finfin balansbräda med lite extra höjd på Budo & Fitness öppet hus. Ett kap. Nu ska det bli ordning på vänstern igen.

God afton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar