tisdag 4 januari 2011

Är mumintrollet en Pokémon?

Vad håller vi på med egentligen? Jo jag har äntligen börjat ta tag i mitt examensarbete och Janna håller på att ladda för att ta tag i det snart. Igår hade jag en helt ok pluggdag men idag har varit en pluggdag som inte var ok. Imorgon är det onsdag. Det här med tentamensarbete är inte alls särskilt kul. Att göra testerna och så i klassen var ju iof roligt, men nu är det bara allt det tråkiga kvar och dessutom tror jag att jag håller på att få lappsjuka på cupen. Tur att jag har min lilla Janna och ögon.

För att liva upp examensmörka vintern har vi bestämt att vi, innan vintern är slut, ska ha:
1: Åkt skidor/snowboard
2: Spelat curling
3: Den tredje saken vi bestämde har jag dessvärre glömt bort..
4: En fjärde sak kom jag på nu, och det är att åka upp till Stockholm och spela pokerturneringen jag fick i julklapp.

Jag funderar på att Köpa en mobiltelefon för första gången i mitt liv. En STOR sak dessutom. Jag har aldrig förstått hur man kan släpa omkring på en sådan om man lever ett normalstört liv. Jag tror dock att jag har en plan nu. Det kommer bli stört bra tror jag, och jag kommer förmodligen att typ tjäna pengar på det. Yes indeed!

Kan man låta bli att titta på en film som heter Knubbigt regn? Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar