söndag 9 januari 2011

På en lång rast blir man rastlös

Människokroppen är bra på att förbereda sig inför saker. Inför den här helgen hade min kropp förberett sig på att ha ett späckat schema och att få slita en del. Nu är min kropp helt förvirrad och stirrig. Jobb fredag och lördag gick planenligt. Sen trodde då min kropp att den skulle hjälpa min syster lite med flytten. Men dom var redan färdiga när jag hade jobbat färdigt. Sen så trodde min kropp att den skulle hjälpa min bror med sin flytt. Min kropp hade laddat för det sen förra veckan då den fick ett ja på att den men då visste dom inte när dom kunde börja flytta in. Så när vi visste att syster flyttat ut så frågade vi igen om flyttandet. Men jag tror att dom hellre ville ha hjälp av lite mindre biffiga kroppar än min och Jannas, så det blev inget flyttande alls. Helt förvirrad kropp är det nu. Och dessutom är tour the ski inte spännande längre.. Kan inte sitta här och skriva längre. Måste röra på mig.

Tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar