torsdag 13 januari 2011

Vallamassiv is

Lägenheten på apotekaregatan 8C var riktigt cool faktiskt. Och dom som bodde där nu hade verkligen lyckats inreda så att dom flesta nackdelarna med den udda lägenheten istället blev till snygga fördelar. Men nästan inget ljusinsläpp, husväggar som enda utsikt, ingen parkering och några saker till gjorde att det inte var "The lägenhet" för oss. Vi kanske ska få lite stabilare inkomst innan vi byter upp oss också.

I vallamassivet blev vi ganska så ensamma i tisdags. Jag det var inte en enda människa i närheten faktiskt. Istället så var det gott om is. Is, ishopp, isgupp och mer is. Shiiiit vad fort det gick och vad hårt man landade. Men kul hade vi. Kanske kan bli en repris på söndag eftermiddag/kväll? Beror ju lite på väder och så.

Janna är i Tranås, jobbar och dricker mycket vatten. Jag har pluggat en del idag. Men har även hunnit med att bryta av med tvätt, städ, fix, don och att vara djurskötare vid vetrinärbesök. Snart ska jag åka och träna fotboll och så startat ju handbolls-VM ikväll. Nästa måndag startar handbolls-VM ännu mer, för då ska jag och Janna till Cloetta center och titta på 3 matcher.

Sen en liten fråga bara. Har ni några filmer som ni tycker är sjukt bra även om dom inte borde vara det (och som nog inte var såå bra just när man såg dom). "The men who stare at goats" är en sån film för mig. Men framför allt så är det ju "Till vildingarnas land" som toppar den listan. Jag gillar verkligen inte dystra filmer, men det hjälps inte. Se den, älska den och diskutera den med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar