torsdag 6 januari 2011

Sillydeep-appen finns snart i en mobil nära dig

Idag blev det en ny mobil även för mig. =) Första gången i mitt liv som jag köpt en mobil. Tidigare har jag varit mer av en ärvare när det gäller mobiler. Jag har aldrig tidigare haft någon anledning att ha någon särskilt ny telefon då det inte har funnits någonting i dom som jag skulle använda mig av ändå. Men nu finns det ju en massa användbara, roliga och bra grejer! Under 300:-/månad för en mobil som i USA är dyrare än Iphone 4, gratis sms, surf o.s.v. är ju dessutom ett riktigt fyndpris. Däremot verkar Lillan (min lilla dator) vara lite avis på nykomlingen och vägrar att uppgradera programvaran åt den. När jag har laddat på batteriet lite får det bli att ta Storan (Jannas bärbara) till hjälp istället. Janna är i Tranås och kan inte stoppa mig, moahaha! Hon åkte dit ikväll med försenat tåg och ska jobba imorgon.

Jobba imorgon ska jag också göra. Men innan dess så hoppas jag på att göra ett superryck med examensarbetet så att jag kan gå till helgvila med gott samvete.

Klarar man sig fram till onsdag med ett kontantkort med endast 3 kronor och 39 öre kvar? Jag ska göra ett försök, så börja inte skicka en massa sms till mig med sms som jag vill svara på.

Grattis Pappa till segern i Walterssons Cup - Historia!

X10 it is!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar