onsdag 5 januari 2011

Hemfärd

Det hängde ner en halv lastbil från E4an. Andra halvan var kvar uppe på E4an. Precis vid överfarten över väg 34 var det och det var en stor lastbil. Ville bara berätta det. Föraren klarade sig oskadd. =)

Det kom inga vattenpolospelare till Ljungsbrobadet idag så jag fick sluta tidigare. Men innan dess så hann jag och Janna ha simskola. Janna vikarierade för Mli (som åkte och slog Hammarby i innebandy istället =) ) och jag var bara mitt vanliga jag.

Janna håller i skrivande stund på att försöka undvika att vända på dygnet. Hon gör det genom att lägga sig tidigare och gå upp senare. Jag förstår inte det där, men det blir nog bra... när det blir färdigt.

I helgen kanske det blir att hjälpa till med lite flyttande. Både min syster och min bror ska flytta. Att dom gör det nästan samtidigt beror nog mest på att bror (och Frida) ska flytta in i lägenheten som syster (,Kim och Terje) ska flytta ut ur. Min syster ville bara ha min hjälp med att spränga golvet i köket om jag förstod rätt. Bror och Frida å andra sidan är ju väldigt korta, så dom kanske behöver hjälp med att få en överblick och kanske få uppdateringar på hur det går i finalen på Tour the ski (om dom nu flyttar på söndag).

När Arsenal skaffade större arena borde dom/vi även passat på att skaffa större mål.

Kör försiktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar