onsdag 2 november 2011

Ledtråd 3

*Linda är närmast rätt svar än så länge.
*Figuren vi söker är blond men har ingen hund.

Sjukgymnasten sa att jag skulle gå till knädoktorn och få min menisk uppkollad. Första knädoktorn jag kontaktade hade en tid 28:e december. Den andra knädoktorn hade 3 tider de närmaste 2 veckorna (är det ett tecken på att han är sämre?). Lite synd att jag är helt uppbokad tor-fre-må-ti-on-to. Läkare borde jobba kvällstid. Jag tog ändå en tid nästa onsdag och hoppas att jag lyckas boka om 3 stycken utvecklingssamtal.

Om någon undrar så har min dag sett ut såhär (rent geografiskt):
Rekrytgatan 21 - Sjukgymnasten - Ena Knädoktorn - Andra knädoktorn - Första knädoktorn igen - Däckhotellet - Tornby - Vreta klosters skola - Rekrytgatan 21s uteplats.

Vår 50kronors-trimmer fungerar. =)

Nu ska jag ut och springa. Glöm inte att tävla i "Gissa Jörgens kläder"!

Ciao!

2 kommentarer: