onsdag 9 november 2011

Linda knä

Det förra inlägget var inlägg nummer 333. Coolt. Kunde inte ha firat det med ett bättre innehåll. Hjälp till bättre behövande är nämligen vad vi pysslar med i den här bloggen. Så fortsätt att följa oss och bli en bättre människa.

Jag har varit hos doktor Knä idag. Det visade sig dock att han inte hette Knä. Han var dock bra på knän och sportskador. Han var landslagsläkare för minikronorna för tillfället men han påpekade att fotboll var en mycket tuffare sport än hockey. "Förutom lite skallskador då och då" la han till sen. Han var en mycket speciell människa (tänk galen professor så är ni nog i närheten). Efter en väldigt kort undersökning kom han iaf fram till att det inte var menisken som var problemet, men att det skulle vara märkligt om det bara var ledbandet då det inte blivit bra ännu. Han diskuterade lite slemsäckar (som tydligen inte hade någonting med slem att göra) och så med mig men inte ens jag kunde komma fram till en säker slutsats om vad problemet är. Han beslutade dock att jag skulle träna mina lår så att jag bli "stark så inåt helvete". Om jag ändå inte var bättre om 1 månad så skulle jag höra av mig igen. Då skulle dom kanske behöva titta in i knäet. Det vill jag inte så jag kör stenhårt på att bli stark så inåt helvete.

Ikväll ska vi få en inneboende. Hon heter Linda, är 22 år gammal och förlorar mot mig i Wordfeud. Ni kan läsa mer om henne här: http://dekallarmiglinda.blogg.se/

Imorgon ska jag på teater med min klass. Det kan bli ett skådespel.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar