söndag 9 september 2012

Grabbsöndag

Janna var iväg till Ullared med min mor, min syster och min svägerska idag. Inte helt oväntat så åkte de dit för att shoppa. Då blev det lite grabbdag här i trakterna.

Först spelade vi (jag, bror och Moel) golf på Vreta klosters golfklubb. För mig var det första gången någonsin som jag spelade golf på en riktig bana. Joel hade spelat en gång innan och min bror har spelat ett gäng med gånger den här sommaren. Jag gick runt på 73 slag. Det hade ju varit lokal elitnivå om det inte varit för att vi spelade 9 hål och inte 18. Men jag måste ändå säga att jag är nöjd för att vara första gången. Träffade bollen alla gånger, slog bara bort 2 bollar och hade riktigt kul i det underbara vädret. Jag gjorde t.o.m. en boogie på ett hål. Sedan käkade vi en pizza och åkte hem och spelade Fifa på mitt wii. Gött med grabbhäng ibland. Man har ju ofta lite samma intressen liksom. Missar lite det när man är borta från forbollen. Så tack Tage & Moel för dagen!

Nu har jag fått hem min ängel igen och vi har sett på Dr Who och käkat gårdagens thai. Ska ta och pyssla om henne lite mer innan hon ska sova nu.
-----
Nu har jag pysslat om Janna.

Imorgon får jag hoppas att jag inte är lika seg som jag var imorse. Imorgon ska jag nämligen göra comeback på jobbet.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar