lördag 29 september 2012

Inte bara en massa försökte

Simskola i nya våtdräkterna idag. De var inte bara snygga, de var sjukt sköna också. Så sköna att t.o.m. jag var i vattnet. Det ogillar mina lungor nu. Men i övrigt var det lika kul som vanligt med simskolorna.

Vi har även hunnit med en och en halv fotbollsmatch idag. Först såg vi Ljungsbro besegra Ledberg med 4-0 och sedan såg vi Skeninge besegra Wreta kloster med 4-2. Det innebär att vi, med en omgång kvar, leder serien med 3 poäng och har 20 måls bättre målskillnad än 2an Skeninge. Det ser bra ut med andra ord. Mötte även domaren från Ljungsbromatchen här på kvällen. "Tur att ni gjorde mål till slut och inte bara en massa försökte hela tiden." sa han då han ångrade att han inte dömt en straff till Ljungsbro vid ställningen 0-0.

Och så en fråga till FoT (som jag iofs inte ens tror läser den här bloggen): Om golfvagnar är för pensionärer, är resväskor med hjul också det?

Nu ser det ut som om Janna vill ha massage framför en film. Bäst att jag värmer upp händerna eller springer och gömmer mig.

Ha de' bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar