söndag 2 september 2012

Sweet

Jag brukar ju skriva här ibland om att jag älskar Janna för att hon är underbarast, att kärleken aldrig avtar o.s.v. Det finns 2 saker som bör påpekas kring detta. 1: Det är helt sant. 2: Det verkar vara ömsesidigt. Därför heter det här inlägget "Sweet".

Igår kväll blev det Ouzo, ostbollar och en film där Brad Pitt gjorde en mycket bra gestaltning av Döden. De 3 sakerna och det jag tidigare nämnt i det här inlägget garanterar ju en sweet kväll. Men det är inte därför som det här inlägget heter "Sweet".

Bomässa var vi på idag. I cloetta center. Det fanns mycket spännande att se och alla ville sälja oss ett nytt boende. Roligast på mässan var ändå tjejen i kassan. Hennes enda uppgifter var att ta betalt och sätta stämpel på folks hand. På hennes lista fanns totalt 4 olika priser. När vi 2 kom fram till kasssan och skulle betala tog hon fram miniräknaren för att räkna ut hur mycket det skulle kosta. Efter att ha knappat på den var hon fortfarande osäker, så Janna fick hjälpa henne. Nu blev plötsligt barnen som har det svårt med matten i min år 4 rätt så ok på matte.

Sedan kanon-åt vi med FoT (Ja inte sån kanon man skjuter utan sånt man sjunger. Alltså några börjar äta och när de nästan är färdiga så börjar nästa äta o.s.v.). Därefter åkte vi och köpte 2 badrumsmöbler så att Janna skulle ha någonting att bli arg på. Nu är iaf en av dem monterad.

Veckan som börjar nu blir en vecka med en del sena jobbkvällar för min del. Det är inte ofta i fritidspedagogbranchen.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar