tisdag 25 september 2012

Stora grönsaker kan också hackas

Idag var jag hos en lat naprapat som kände ett hat mot en flat apparat utan mat som låg på ett fat i en helt annan stat.

Förlåt. Jag tar mig samman och börjar om.

Jag var hos en naprapat idag. Han kikade på min fotled och mitt knä. Sedan kopplade han in ström i knät i några minuter på max effekt, ultraljudade lite och masserade lite. Ja tydligen kan man massera ett knä. Hans slutsats var att foten blivit illa stukad och att det var inre ledbandet i knät som var det som bråkade där. Dock tyckte han att ett inre ledband borde ha hunnit bli bra på den här tiden jag vilat. Han rekommenderade mig att söka upp en doktor som kunde kika in i knät så att det inte låg en bit av menisken eller nåt och irriterade. Jag var nöjd med naprapaten, trots att han sa att fotboll inte var en sport utan en sjukdom.

Jag har även varit på Hjulsbroskolan idag för att kolla på deras rastverksamhet. Kul nog var det en gammal kursare som höll i det hela. Vädret var mindre kul, men en del inspiration och idéer fick vi med oss tillbaka.

Var för sig är inte bokstäver så bra.

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar