söndag 4 november 2012

Halloweenfest

Vi körde på klassiska Cowboy & Indian, men halloweenade till det genom att låta dem ha haft ihjäl varandra först.

En av kvällens värdar.

Ännu en arrangör samt min bror.

Anders & Molle. Eller är det Molle & Anders?
Resten av bilderna jag tog blev inte så bra pga bristfälligt ljus, men ni kanske får en liten känsla för vad det var för typ av folk som var där iaf... Riktigt kul med maskerad, tipspromenad, tävlingar, snyggt/läskigt dekorerat o.s.v. Dessutom en kul blandning av lite nytt, nygammalt folk och "de vanliga". Över 30 pers i en lokal med bara ett rum och hög musik var ju dock inte de bästa förutsättningarna för att lära känna nya människor. Min hals kunde inte skrika och ville verkligen inte dansa (det är oftast så att jag egentligen vill dansa men någon kroppsdel inte är sugen. Typ levern.). Så det blev en relativt tidig hemgång och ett försök att kurera sig inför nästkommande vecka.

Idag har vi varit en kortsväng på auktion med maspelösaborna. I övrigt har vi mest varit duktiga.

Vecka 45 börjar det bli ljusare igen har jag hört. Nu kör vi!

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar