onsdag 21 november 2012

Reste jag mig?

Igår fick jag övertala mig själv och övertala Janna att övertala mig att ge mig ut och löpa. Hade ingen ork eller motivation alls. Sedan körde jag ett riktigt elakt pass och sjukt nog har jag värsta träningsabstinensen redan idag. Tänkte vila benen lite idag, men jag var tvungen att köra lite för överkroppen iaf.

Om ni undrar varför jag skriver "iaf" så ofta så är det för att jag inte kan stava till "åtminstone". Jag har någon gång fått in en hyperkorrektion och den är svår att bli av med.

Jag: Reste jag på mig nyss?
Janna: Va?
Jag: Reste jag mig och gick in i sovrummet för att ladda mobilen?
Janna: Näe det gjorde du inte.
Jag: Men den ligger ju inte här. Jag har en känsla av att jag varit i sovrummet.
Janna: Nej, du har inte rest på dig.
Jag: Jag är väldigt snabb...

Mobilen låg i sovrummet. Jag var tydligen så snabb att varken Janna eller jag såg att jag gick dit och tillbaka.

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar