lördag 17 november 2012

Kontor

Jag ska ha ett kontor när jag blir stor. Det ska vara high tech men "sportigt". Tänk lite som Iron Mans kontor, men minus tekniken som inte finns ännu och kanske inte riktigt så stort. Svårt att förklara men jag vill kunna sitta/stå stilla utan att vara stilla typ. Jag måste givetvis ha ett höj- och sänkbart bord:

Men idag på nya Media Markt hittade jag vad jag vill ha på skrivbordet. Det är en allt-i-ett-dator med ruskigt bra 27'' touchskärm, windows 8 (som verkar riktigt trevligt, om än med några frågetecken) och ingen halväten frukt någonstans på datorn:


Nu ska jag bara hitta en stol som mer eller mindre upphäver tyngdlagen och en påse med pengar.
Jag har klippt mig idag. Nya frillan är high tech och "sportig".

Tjarå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar