torsdag 6 december 2012

Gammeldans

Drömstart på rastverksamheten. Totalt cirka 80 barn var med (i ett par decimeter djup snö) och det blev inga konflikter och inga skador. Fabulous! Och så kan jag ju inte låta bli att nämna igen att från de klasser som jag gjort reklam i kom 65 barn från start, från de klasser som min kollega gjort reklam i dök 6 barn upp från start. Imorgon kör vi gyllene bandet.

Poängställningen i sillydeeptävlingen:
Stampe 3p
Pappan 2p
Mamman 1p
Svärmor 1p
Övriga 0p

Det är inte för sent att kasta sig in i tävlingen ännu. Det är många frågor kvar och ett helt korrekt svar kan ge ohyggligt många poäng. Fråga 3 kommer inom kort.

2 stycken 1,90-killar i 30års-åldern som dansade gammeldans tillsammans. Det var vad man hade fått se om man besökt vår gymnastiksal i morse. Jag var damen. Var nog sevärt. Sedan fick jag tänka lite spegelvänt när jag fick byta från "instruktörsdam" till att vara "elevherre" för att ingen stackare skulle behöva dansa ensam.

Tja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar